1. Nu sunt percepute comisioane pentru rezervările realizate de clienții tăi
2. Clientul poate să ia legătura direct cu tine
3. Te promovezi într-un portal relevant pentru publicul tău țintă
4. Beneficiezi de suport din partea unei echipe cu experiență în online
5. Intri într-o rețea de site-uri care asigură promovarea constantă a unității tale
Pașii de înregistrare
1. Creezi un cont un pe site-ul nostru și-l activezi cu ajutorul link-ului primit prin email.
2. Accesezi contul de proprietar și adaugi unitatea de cazare cu detalii, poze, tarife camere și servicii suplimentare.
3. Ceri publicarea unității iar noi vom verifica corectitudinea informațiilor și vom activa unitatea în cel mai scurt timp.
4. Aștepți emailul de confirmarea publicării.
5. Acum unitatea ta este publică!
1. Cum vă pot contacta?
Cea mai simplă metodă de a începe o discuție cu noi este printr-un mail la adresa: info@cazarebrasov.ro
2. Care sunt costurile înregistrării proprietății pe site-ul CazareBrasov.ro?
Pentru a te înregistra pe site trebuie să-ți faci cont și să-ți adaugi unitatea de cazare. În funcție de pachetul ales vei avea un plan tarifar pentru înregistrare. Dacă ai mai multe întrebări în legătură cu procesul de înregistrare, trimite-ne email cu solicitarea ta pe info@cazarebrasov.ro
3. Cum pot actualiza informațiile despre proprietatea mea?
Pentru a actualiza datele despre unitatea ta de cazare intră în secțiunea <Proprietari>, introdu datele de acces sau resetează parola pe baza email-ului cu care ți-ai creat contul pe site-ul nostru și vei putea intra în <Panoul de proprietari>. Daca întâmpini dificultăți, trimite-ne un email pe info@cazarebrasov.ro.
4. Dețin o unitate de cazare care nu este situată în Brașov sau în împrejurimile acestuia. Există posibilitatea de a o înregistra?
Dacă unitatea ta este până în 15 km de oraș, poate fi înregistrată pe site-ul CazareBrașov .ro. În caz contrar, putem să-ti oferim promovare în rețeaua noastră de site-uri regionale și naționale. Trimite-ne email cu solicitarea ta pe info@cazarebrasov.ro.
5. Există posibilitatea ca utilizatorii site-ului să mă contacteze direct?
Da, cu ajutorul datelor de contact pe care le-ai adăugat la unitatea de cazare: telefon, website, email rezervare directă.
6. Care sunt comisioanele percepute?
Nu percepem comision, înscrierea pe site se face în baza unui abonament anual sau lunar.
7. Cum ar trebui să-mi descriu unitatea de cazare?
Găsești toate informațiile despre punctele esențiale în prezentarea proprietății în <Panoul de Administrare>.